Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Μιχάλης Χαραλαμπίδης - Ο ΟΜΠΑΜΑ, Ο ΤΡΑΜΠ, ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ

Ο Ομπάμα ξεκίνησε την προεδρία του με επίσκεψη στην Άγκυρα, στον σκοταδισμό των σουλτάνων, των ψευτοσουλτάνων. Την κλείνει με την Πνύκα. Όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει. Γι’ αυτό οφείλει από την αρχή της θητείας του να είναι πολύ προσεκτικός με τους ιερούς αυτούς τόπους και τους αρχαίους λαούς τους ο νέος πρόεδρος Ντόναλντ Τράμπ.
  Προσωπικά υπέστην αυτήν την αμερικανική απροσεξία και σύγχυση. Μου απετράπη να μιλήσω στην Διεθνή Διάσκεψη του Σικάγου για τις Γενοκτονίες, εμποδίζοντάς μου την είσοδό μου στις ΗΠΑ, στο ίδιο το Σικάγο, την πόλη του Ομπάμα.
   Εγώ ως Έλλην είμαι φιλόξενος και η Αθήνα είναι η παγκόσμια πρωτεύουσα της φιλοξενίας.
   Εξάλλου είμαι και παλιός τριτοκοσμοκός. Τότε που οι νεόκοποι «δεξιοί και αριστεροί αντιρατσιστές» με κατηγορούσαν ότι είμαι με τους αφρικανούς, νοτιοαμερικανούς, τους κούρδους, τους μαύρους.
   Για την περιπέτεια του Σικάγου δέστε την επιστολή μου στον αμερικανό πρέσβη της Αθήνας στο « ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟ ΚΚΚΑΣΟΡ Ο ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ» . Μία ελληνίδα δημοσιογράφος έγραψε τότε ότι «δεν διάβασαν ποτέ αμερικανοί διπλωμάτες παρόμοια επιστολή». Και είχε δίκαιο. Θα ήταν χρήσιμη στον νέο πρόεδρο αλλά και στο πρόεδρο Ομπάμα. Ας του την δώσουν οι φίλοι του Έλληνες του Σικάγου ή οι οργανωτές της Διεθνούς Διάσκεψης για τις Γενοκτονίες στην Μικρά Ασία τον 20ο αιώνα. Για να μην τις έχουμε και στον 21ο.