Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΜΠΕΝ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ

ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΜΠΕΝ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

(15-12-2011. Λυκούργος Λιαρόπουλος)



Όταν μια δικαιωμένη ιστορικά, πολύ πλούσια διανοητική, μορφωτική, πολιτική παραγωγή δεκαετιών (δεν γνωρίζω άλλη σοβαρή) και κυρίως ευγενής πράξη και στάση επιδιώκεται να αλλοιωθεί, να παραχαραχθεί δια της προπαγάνδας τότε βρισκόμαστε μπροστά σε ένα φαινόμενο αυθάδειας και χυδαιότητας.

Αφετηρία, πηγή αυτής της χυδαιότητας μπορεί να είναι η ηλιθιότητα, η βλακεία ή ο νεοφασισμός. Η επέμβαση δηλαδή μηχανισμών, πρακτόρων που επιδιώκουν να αλλοιώσουν και καταστρέψουν την φυσιολογική, ιστορική δημοκρατική πολιτική διαλεκτική μιας χώρας. Πάντοτε από την εποχή του Σωκράτη, αλλά όπως δείχνουν και οι σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις των ολοκληρωτισμών, η βλακεία παράγει βία και φασισμό.

Αυτού του τύπου οι επιθέσεις, πυροβολισμοί δεν μου είναι άγνωστες. Επαναλήφθηκαν πολλές φορές όλη την περίοδο της μεταπολιτευτικής «υπαρκτής δημοκρατίας» τόσο στην πριν, όσο και κατά την διάρκεια της ψευτοεκσυγχρονιστικής περιόδου και της μετέπειτα δίδυμης συνέχειας της.

Ο ψευτοεκσυγχρονισμός εκτός των κλεπτοκρατικών χαρακτηριστικών του αποτέλεσε ένα αντιδημοκρατικό φαινόμενο. Σοβαροί καθηγητές Πανεπιστημίων μπορούν να δώσουν διδακτορικές εργασίες για αυτό το αντιδραστικό οπισθοδρομικό και μοιραίο τελικά για την χώρα μόρφωμα.

Το ότι αυτή η νεοφασιστική επίθεση βρήκε τόπο δράσης στην εφημερίδα Καθημερινή του Παπαχελά δεν μου είναι επίσης άγνωστο. Σε μία ταπεινωτική για την μη Ελλάδα στιγμή το 1999 είχα μία επίσης νεοφασιστικού τύπου επίθεση εναντίον μου. Πράγματα αδιανόητα για μια πολιτισμένη, κυρίαρχη και δημοκρατική χώρα. Η απάντηση μου στην τότε νεοφασιστική επίθεση περιλαμβάνεται σε ένα από τα βιβλία μου «πρόκειται για ένα τύπο δημοσιογραφίας που την εφαρμόζουν σε χώρες που τις θεωρούν μπανανίες» γράφω.

Παρ’ όλα τα ερείπια που δημιούργησαν αυτοί οι μηχανισμοί και τα υποκείμενα, λόγω της φύσης τους, παραμένουν αδιόρθωτοι και αμετανόητοι.

Στον νέο ιστορικό αναγεννητικό κύκλο η Ελλάδα, η Αληθινή Ελλάδα πρέπει να απαλλαγεί από αυτήν την χυδαιότητα και το Λούμπεν.

Η απαλλαγή είναι προϋπόθεση για την Αναγέννηση της.






Polis-agora.blogspot.com Ιστολόγιο Μιχάλη Χαραλαμπίδη